“Een pad ontstaat door er op te lopen”

Overzichtelijke kosten

Om het voor u zo overzichtelijk mogelijk te houden breng ik de kosten in rekening op basis van de werkelijk bestede tijd, welke we samen bijhouden in een tijdregistratieoverzicht.

Voor iedereen is de situatie anders en daarom ook de tijd die nodig is om de opdracht uit te voeren.

Dus geen onnodige extra uren om de tijd te vullen, maar precies die uren die u nodig heeft.

Mijn tarief per uur is € 37,50 (inclusief BTW).

Daarnaast breng ik, indien we hier gebruik van maken, eenmalig (per opdracht) materiaalkosten in rekening, deze variëren tussen de
€ 40,00 en € 75,00 (inclusief BTW).

En wanneer u buiten de gemeente Almere woont vraag ik een kilometervergoeding van € 0,30 (inclusief BTW) per gereden kilometer.

Naast bovengenoemde kosten zijn er geen andere (onverwachte) kosten.

Online adviesgesprek

Als u liever geen mensen in huis ontvangt vanwege corona is het ook mogelijk om een adviesgesprek via beeldbellen in te plannen. Samen lopen we dan een checklist door wat er geregeld moet worden. Hiervoor geldt mijn uurtarief exclusief materiaalkosten.

Vertrouwelijk

Uiteraard respecteer ik uw privacy, hiervoor heb ik een geheimhoudingsverklaring opgesteld en houd ik me aan de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). In mijn algemene voorwaarden en de verklaring bescherming persoonsgegevens leest u hier meer over.

Een verklaring van goed gedrag (VOG) hoort hier natuurlijk ook bij en is op aanvraag in te zien.

Vraag naar de mogelijkheden

Bel me gerust om te overleggen, zakelijke inhuur of ondersteuning bij de algemene thuisadministratie behoren ook tot de mogelijkheden.

Zie ook: www.thuisinadministratie.nl

Laatste update: 17 februari 2021

Samen werkend met een luisterend oor…