“Een pad ontstaat door er op te lopen”

Overzichtelijke kosten

Om het voor u zo overzichtelijk mogelijk te houden breng ik de kosten in rekening op basis van de werkelijk bestede tijd, welke we samen bijhouden in een tijdregistratieoverzicht.

Voor iedereen is de situatie anders en daarom ook de tijd die nodig is om de opdracht uit te voeren.

Dus geen onnodige extra uren om de tijd te vullen, maar precies die uren die u nodig heeft.

Mijn tarief per uur is € 37,50 (inclusief BTW).

Daarnaast breng ik eenmalig data- en materiaalkosten in rekening met een maximum van € 50,00 (inclusief BTW).

En wanneer u buiten de gemeente Almere woont vraag ik een kilometervergoeding van € 0,30 (inclusief BTW) per gereden kilometer.

Naast bovengenoemde kosten zijn er geen andere (onverwachte) kosten.

Vertrouwelijk

Uiteraard respecteer ik uw privacy, hiervoor heb ik een geheimhoudingsverklaring opgesteld en houd ik me aan de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). In mijn algemene voorwaarden en de verklaring bescherming persoonsgegevens leest u hier meer over.

Een verklaring van goed gedrag (VOG) hoort hier natuurlijk ook bij en is op aanvraag in te zien.

Vraag naar de mogelijkheden

Bel me gerust om te overleggen, zakelijke inhuur of ondersteuning bij de algemene thuisadministratie behoort ook tot de mogelijkheden.

Laatste update: 21 november 2019

Samen werkend met een luisterend oor…